Przejdź do głównej zawartości

Zamówienie z firmy KFD



Hej!
Ostatnio zamówiłam skromną paczkę z firmy KFD, mianowicie:


*Białko WPC 80 o smaku ciasteczkowym🍩🍩
*Masło orzechowe z arachidów 1000g 🌰
*Shaker różowy 🌸

Białko WPC 80 premium
Sam opis produktu na stronie www.sklep.kfd.pl prezentuje się tak:
 KFD Premium WPC 80 to najwyższej jakości, instantyzowany i w 100% czysty koncentrat białka serwatkowego. 
Wyróżnia się doskonałą kompozycją smakową (w ofercie mamy około 50 smaków do wyboru!). Używany przez nas surowiec jest instantyzowany aglomeryzowany - to znaczy, że charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a po przygotowaniu nie powstaje uporczywa piana. 
Produkt firmy KFD otrzymywany jest przy użyciu procesu ultrafiltracji, w którym tłuszcze oraz cukry są efektywniej separowane od białek przez co otrzymany produkt wykazuje wyższą czystość.
Pozbawiony jest również aspartamu i innych niekorzystnych dla zdrowia wypełniaczy w tym sztucznych barwników (oznaczanych jako E).

Ponadto zaletą produktu jest brak białek pochodzenia roślinnego - m.in. soi, pszenicy (znanej jako peptyd l-glutaminy), ryżu lub innych - mniej wartościowych - dodatków.
Cechuje się także bardzo wysoką zawartością BCAA (aminokwasów rozgałęzionych)

Nasz produkt nie zawiera enzymów trawiennych, które, stosowane głównie w produktach amerykańskich, służą jako element maskujący niskiej jakości surowiec, zawierający ogromne (jak na preparat dla ludzi) dawki laktozy (cukier mleczny).
Koncentrat serwatki to białko szybko wchłanialne. Dzięki temu jest idealnym uzupełnieniem diety każdego entuzjasty sportu, co - w połączeniu z odpowiednim treningiem i zbilansowaną dietą - wspomaga wzrost masy mięśniowej lub redukcję tkanki tłuszczowej. 

Cena: 41.99zł
Smak białka OBŁĘDNY 💓💓💓💓
Na razie piłam 2 razy i jestem zadowolona pod względem wyboru smaku, zobaczymy jak będzie z efektami 👌







Kolejnym produktem tej firmy jest masło orzechowe z arachidów gładkie🌰 Próbowałam te masło już u chłopaka. On kupił masełko jako pierwszy i źle się to dla niego skończyło, ponieważ cały czas mu je podbierałam! Jest mega smaczne- aż sama się skusiłam i kupiłam bo aż głupio ze pół słoika u niego zniknęło przeze mnie 😂😂 Cena tego masła za 1000g to 24,99zł także naprawdę się opłaca 💖

Na stronie KFD opis wygląda następująco:

KFD Masło Orzechowe Mr. Maseł to w 100% naturalne masło orzechowe z prażonych orzeszków ziemnych, pozyskiwane naturalnymi metodami produkcji poprzez poddawanie orzechów mieleniu bez jakichkolwiek dodatków, aż do uzyskania gładkiej konsystencji. 
Nasz produkt nie zawiera żadnych dodatków, dzięki czemu jest zdrowszą alternatywą dla wielu produktów tego typu (maseł i kremów orzechowych), które można znaleźć w sklepach.
Jest to świetne rozwiązanie dla wszystkich pasjonatów sportu, zdrowego stylu życia i odżywiania, ponieważ nie tylko zaspokaja ochotę na słodycze, ale także dostarcza wielu wartości odżywczych.

KFD Masło orzechowe z arachidów to produkt o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego oraz tłuszczów nienasyconych (jedno- i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych), a także bogate źródło białka roślinnego, witamin i minerałów (szczególnie witaminy B3 oraz potasu). Substancje zawarte w orzechach arachidowych wspomagają układ nerwowy – koją nerwy, łagodzą stres i ułatwiają zasypianie. Obniżają także poziom złego cholesterolu i zapobiegają miażdżycy, a także chorobom serca i nadciśnieniu tętniczemu.



Ostatnią rzeczą jest Shaker różowy💥💗
Co prawda dostałam go od mojego chłopaka- wie co lubię najbardziej... ZAKUPY!😂💘
Shopping is my cardio - tu się zgodzę w 100%😂
Jest szczelny, dobrze leży w dłoni a przede wszystkim jest bardzo uroczy 💓🌸🎀
Bardzo się ucieszyłam, ponieważ to była niespodzianka!
cena shakera na stronie: aktualnie 12,99 - cena normalna 14,99


To by było na tyle z moich skromnych zakupów, na pewno w przyszłości napisze recenzje białka- czy widzę efekty stosowania.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i polecam produkty z tej firmy!
Trzymajcie się sportowe świry! 🙊😍😎💪


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja historia

Hej! Witam Cię na moim blogu, nazywam się Monika . Może zacznę od początku- moja przygoda ze sportem zaczęła się gdy miałam zaledwie 8 lat. Grałam w klubie w siatkówkę- najpierw było to odbijanie piłki o ścianę, mini turnieje oraz nauka techniki tej dyscypliny. Parę lat później ta przygoda nabrała tempa i stała się bardzo poważna, grałam mecze na weekendy w 2 kategoriach wiekowych oraz dojeżdżałam na treningi do innego miasta 4 razy w tygodniu po szkole. Miałam tyle szczęścia, że wspierali mnie w tym rodzice, wozili mnie oraz kibicowali. Marzyli tak jak ja, że zagram kiedyś w reprezentacji kraju- zostanę kimś, że znalazłam swoje miejsce na świecie.  Moja przygoda z siatkówką trwała 7lat. Niestety musiałam z tego zrezygnować z powodu kontuzji kolana oraz prawego barku. Zrezygnowałam z tego również na rzecz szkoły- w myślach pojawiała się matura i dorosłe życie. Powoli oswajałam się z myślą, że to może jednak nie dla mnie... Byłam załamana. Całe swoje życie wiązałam ze sportem. Miał